آموزشیاخباراداریامور دانش آموزی
نوشته های مهم

برنامه امتحانات نوبت دوم

برنامه برگزاری آنلاین امتحانات نوبت دوم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم و اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز

خدارا سپاس میگوییم که با وجود همه مشکلات و سختی ها موجود در این راه پر پیچ و خم توانستیم با عبور از موانع و دشواری های موجود در فرایند برخط کردن، آموزش سال تحصیلی گذشته را با موفقعیت پشت سر بگذاریم. امید است با همراهی و همکاری شما عزیزان آخرین مرحله از این فرایند یعنی ارزشیابی پایانی را به خوبی مراحل قبل و حتی بهتر از آن به انجام برسانیم و زحمات شما دانش آموزان و اولیای محترمتان و تمامی کارکنان دبیرستان شهید حسینی به ثمر بنشیند.
در همین راستا برنامه برگزاری امتحانات برخط نوبت دوم بر اساس جدول زیر تقدیم شما عزیزان می گردد اما برگزاری موفق و بدون مشکل این امتحانات توجه شما عزیزان به نکات زیر را میطلبد:

۱- امتحانات همانند آزمون های گذشته توسط سامانه آموزش آنلاین دبیرستان به نشانی lms.nemoone8.ir برگزاری میگردد که باتوجه به تجربه به دست آمده توسط کادر مدرسه و دانش آموزان امیدواریم کمترین مشکل را در برگزاری امتحانات داشته باشیم

۲- سوالات آزمون برای برقراری مساوات و جلوگیری از هرگونه ناعدالتی به صورت خودکار و تصادفی از گنجینه سوالات سامانه انتخاب خواهد شد، لذا بدیهی است که سوالات هر یک از دانش آموزان با دیگر دوستان تفاوت خواهد داشت و همچنین در صورت ایجاد مشکلات موجه در امتحان (مانند قطعی برق و…) پس از بازنشانی مجدد امتحان با نظر و صلاح دید معاون آموزشگاه، سوالات دانش آموزان با آزمون قبلی متفاوت خواهد بود.

۳- ساعات برگزاری امتحان در سایت در تصویر زیر ذکر شده است بنابراین دانش آموزان موظف اند در ساعات ذکر شده در سایت حضور پیدا کرده و اقدام به شروع آزمون کنند.

۴- با توجه به حساسیت امتحانات نوبت دوم زمان ورود و خروج دانش آموزان به آزمون توسط سامانه به صورت خودکار ثبت خواهد شد و با توجه به تعیین بازه زمانی 10 دقیقه برای شروع امتحانات، در صورت تاخیر غیر موجه به ازای هر دقیقه 2نمره از نمره امتحان مذکور کسر خواهد شد.

6- طبق بخشنامه و بر اساس جلسه آبان ماه شورای دبیران، اسخراج نمره دانش آموزان بر پایه موارد زیر است:

الف- نمره مستمر آزمون های هفتگی، ب- نمره مستمر کلاس، ج- تکالیف ارایه شده به دانش آموزان، د- حضور در کلاس آنلاین (عدم غیبت)، ه- حضور فعال در کلاس آنلاین، و- تحقیق، پژوهش و کنفرانس کلاسی، ز- نمره امتحان پایان نوبت

توجه داشته باشید که تعیین درجه و درصد اهمیت هر کدام از موارد بالا بر عهده دبیر محترم می باشد.

۶- توجه داشته باشید کلاس های آنلاین در روز های شنبه و یکشنبه مورخ 25 و 26 اردیبهشت ماه بنا به نیاز دبیر محترم هر درس برگزار خواهد شد.

۷- در طول ایام امتحانات در صورت وجود هرگونه مشکل در روند امتحانات مانند عدم ارسال موفق آزمون و… بلافاصله پس از مواجه شدن با مشکل با شماره های مدرسه (77943495-77937989) تماس حاصل نمایید و با معاون مدرسه (آقای پژوهان) صحبت کنید.

۸- در صورت وجود هرگونه اشتباه تایپی یا اشباه علمی احتمالی در سوال یا آزمون لطفا در همان روز و پس از اتمام برگزاری آزمون ها از مسیر مشخص شده در تیکت سایت نسبت به سوال یا درس مورد نظر اعتراض خود را اعلام بفرمایید (77943495-77937989) تماس حاصل فرمایید و با معاون مدرسه (آقای پژوهان) صحبت کنید.

 

با آرزوی موفقیت و کسب نمرات درخشان در پایان سال تحصیلی جاری برای شما دانش آموزان گرامی 

دبیرستان شهید حسینی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا