آموزش آنلاینآموزشیاخباراداریپایه نهمپایه هشتمپایه هفتم
نوشته های مهم

اطلاع رسانی نحوه بازگشایی مدارس

شروع کلاس های آنلاین از ابتدای مهر

با سلام و احترام خدمت دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی

به اطلاع میرساند طبق مصوبه وزارت بهداشت سال تحصیلی به صورت مجازی از ابتدای مهر ماه آغاز خواهد شد . بنابراین ضمن ارائه برنامه درسی برای شنبه 3 مهر ماه، توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماید:

1- برنامه شنبه صرفا به صورت آزمایشی بوده و ممکن است در روز های آتی برنامه ای جدید و با ساعاتی متفاوت از طریق سایت و شبکه های اجتماعی ارائه گردد.

2- کتاب های درسی هنوز از سمت اداره آموزش و پرورش منطقه 8 به مدارس متوسطه اول توزیع نشده است و طبق آخرین اطلاع رسانی ها تا اواسط مهر ماه کتاب ها در مدارس توزیع نخواهد شد، در نتیجه برای توزیع کتاب های درسی منتظر اطلاع رسانی مدرسه از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی باشید. دانش آموزان میتوانند تا زمان توزیع کتاب ها از نسخه مجازی کتاب ها در سایت سازمان تالیف استفاده کنند.

3- تمامی دانش آموزان به خصوص دانش آموزان پایه هفتم می توانند از روز سه شنبه 30 شهریور ماه از ساعت 12 الی 24 همان روز از طریق ورود به سامانه آموزش آنلاین => دوره آموزش دانش آموزان => سامانه کلاس های آنلاین => کلاس آنلاین آزمایشی دانش آموزان، وارد شوند و ضمن استفاده و بررسی با محیط این کلاس ها آشنا شده و از تغییرات سامانه آگاه شوند.

4- دانش آموزان دقت داشته باشند که حضور و غیاب در کلاس ها (همانند سال گذشته) توسط منشی کلاس انجام خواهد شد بنابراین هرگونه غیبت در کلاس ها به صورت خودکار در سامانه ثبت و در صورت ثبت غیبت غیر موجه از نمره انضباط کسر خواهد شد.

برای مشاهده برنامه در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا