دسته‌بندی نشده
نوشته های مهم

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در نرم افزار شاد

دانش آموزان عزیز میتوانید مطابق فیلم آموزش ارسال رای در اپلیکیشن شاد، در انتخابات دانش آموزی شرکت کرده و به کاندیدهای موردنظر خود رای دهید.

توجه داشته باشید شرکت در انتخابات و ثبت رای اجباری است همچنین تنها تا ساعت 20 روز یکشنبه 11 آبان امکان ارسال رای وجود خواهد داشت.

اسامی کاندیدای شرکت در شورای آموزشی در جدول زیر ضمیمه شده است:

عکس کاندید نام و نام خانوادگی کلاس شعار
محمدصالح توحیدلو 7/1 برگزاری مسابقات درون مدرسه کوپن های رایگان خرید از بوفه کتابخانه ی آنلاین 
علی علیزاده 8/3 مدرسه را با انتخاب خود بسازید 🙂 برای رسیدن به خواسته هاتون رای بدین ما و تلاش ، شما و رای بهترین ها ، بهترین رو انتخاب میکنند رای شما به من یعنی تغییر و تحول با تدبیر و تدبّر یا علی دوستان! برای رای دادن به علی علیزاده یا علی بگو و رای بده 
امیرعباس رباط سرپوشی 8/2 سعی میکنم برای شما بهترین باشم. 
محمدحسین یوسف صفری 8/4 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ من سال پیش هم این افتخار رو داشتم وشورا بودم و تجربه ای به این پست دارم ممنون از رای هایتان امید وارم بتوانم عضو نماینده خوبی در شورای مدرسه باشم دوست خوبتون محمد حسین یوسف صفری باسپاس فراوان❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
محمد ریحانی 8/6 حرف با عمل . نه حرف بدون عمل. 
امیرعلی تیموری 8/5 سامانه کلاسهای آنلاین رو عوض میکنم 
طاها تنومندیان 7/3 سلام دوستان اگر من را انتخاب کنید تمام نظرات شما را به گوش مدرسه می رسانم، و اگر هم بخواهید برایتان کلاس های برنامه نویسی ((( پایتون ))) را می گذارم. ((حرف شما حرف من است )) 
یاسین موفقی گوگ تپه 8/2 سیب سیب گلابی یه کاندیده حسابی 
شهراد اکبری 8/3 این که ما حق رأی داریم به هیچ دردی نمی‌خورد. مهم این است که از آن به درستی استفاده کنیم.پس از حق رأیی که دارید درست استفاده کنید. 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا