آموزش آنلاینآموزشیاخبار
نوشته های مهم

قوانین و مقررات کلاس های آنلاین

قوانین و مقررات برگذاری کلاس های آنلاین در ترم دوم

دانش آموز گرامی لطفا برای حفظ نظم کلاس و همچنین دریافت نمره کامل در دروس خود به نکات زیر توجه فرمایید.

  • حضور به موقع شما در کلاس باعث استفاده بهینه و کامل استاد از زمان کوتاه کلاس می شود. زیرا استاد معطل حضور حداکثری دانش آموزان نمی گردد.
  • تمامی دانش آموزان باید امکان روشن کردن میکروفن خود را داشته باشند تا به محض احضار استاد و درخواست پاسخگویی وی به ایشان به نحو شایسته ای پاسخگو باشد. درغیراین صورت دانش آموز بدون میکروفن ،غایب محسوب می گردد.
  • چنانچه به هر دلیلی استاد در کلاس حاضر نشد و یا از کلاس بیرون افتاد دانش آموزان بدون بکارگیری از امکانات کلاس و افزایش بار ترافیکی سایت( مانند استفاده از گفتگوی عمومی یا میکروفن ) فقط و فقط منتظر حضور استاد می شوند.
  • به جهت ایجاد نظم و تعادل بار ترافیکی سایت، دانش آموزی اجازه استفاده از میکروفن را دارد که با بلند کردن دست(در وضعیت ها) یا اشاره در گفتگوی عمومی از استاد اجازه گرفته باشد.
  • حضور و غیاب به صورت سیستمی صورت می گیرد و توسط منشی غیبتِ غایبین به اطلاع اولیای دانش آموزان می رسد و ولی دانش آموز می بایست در کوتاه ترین زمان علت غیبت را از طریق شماره تلفن موجود در متن پیامک به اطلاع آموزشگاه برساند.
  • نمرات کلاسی و تمامی موارد آموزشی ، انضباطی و انگیزشی کلاس(کاربرگ کلاسی) به دستور استاد، توسط منشی در سیستم و پرونده تحصیلی دانش آموز ثبت و همچنین به اطلاع اولیای دانش آموز می رسد.

آغاز کلاس های  آنلاین نوبت دوم از روز شنبه 20 دی ماه خواهد بود و با توجه به آخرین تغییرات سخت افزاری سایت امیدوار هستیم در برگزاری کلاس های آنلاین مشکلی بروز ندهند بنابر این هفته اول از ترم دوم را با برنامه هفتگی ترم اول آغاز خواهیم کرد اگر چنانچه باز هم دچار مشکل شویم برای هفته های بعد برنامه هفتگی تغییر خواهد کرد وگرنه همان برنامه را ادامه خواهیم داد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا