آموزش آفلاینآموزشیپایه هشتمپایه هفتم

تکلیف آزمایشی کلیه دانش آموزان

مهلت ارسال ساعت11 روز دوشنبه31 شهریور

به جهت آشنایی دانش آموزان با شیوه ارسال تکلیف، یک تکلیف آزمایشی برای کلیه دانش آموزان پایه هفتم و هشتم تهیه شده است شما می بایست با طی کردن مراحل زیر به این تکلیف آزمایشی دسترسی پیدا کرده و تا مهلت یاد شده آن را ارسال نمایید.

قابل ذکر است دیگر تکالیف دبیران به این شکل اطلاع رسانی نمی شود و دانش آموز موظف است با مراجعه به سامانه LMS آموزشگاه از تکالیف معین شده مطلع شود.

همچنین با توجه به ارزشیابی غیر حضوری از شما (به احتمال زیاد) بخشی از نمرات پایانی شما از همین بخش یعنی ارسال تکالیف استخراج خواهد شد.

راهنمای دسترسی و ارسال تکلیف

مرحله 1: ورود به سامانه LMS از طریق پنل کاربری و منوی کلاس های آنلاین و یا با تایپ نشانی WWW.LMS.nemoone8.ir در نوار نشانی مرورگرتان و ورود به این سامانه از طریق همان نام کاربری و رمز عبور سایت nemoone8.ir

مرحله 2: ورود به دوره ها و جستجوی (دوره آموزش دانش آموزان) و ورود به این دوره

مرحله 3: بازدید از بخش های مختلف تدریس آفلاین (فیلم، عکس، متن و …) با زدن روی علامت + هر یک از بخش ها و در پایان بخش (تکلیف آزمایشی) را باز کرده و روی ارسال تکلیف آزمایشی کلیک کنید.

  مرحله4: بعد از مطالعه توضیحات تکلیف با توجه به مهلت ارسال تکلیف در سمت چپ صفحه اقدام به ارسال تکلیف کنید. در این تکلیف آزمایشی شیوه ارسال تکلیف توضیح داده شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا