اخبارامور خانواده هاامور دانش آموزی

پیام مدیر آموزشگاه

با سلام و عرض ادب و احترام و همچنین آرزوی سلامتی برای همه شما عزیزان، اولیای محترم و دانش آموزان گرامی

ابتدای امر از مشکلات پیش آمده در کلاس های آنلاین صمیمانه پوزش می خواهم اینکه ما سال گذشته این کلاس ها را به خوبی برگزار کردیم و امسال با مشکل روبرو هستیم به دو علت است.

اول اینکه سال گذشته تراکم ساعتی کلاس های برگزار شده کمتر بوده است یعنی در یک ساعت سه الی چهار کلاس بیشتر برگزار نمی کردیم ولی به دلایلی که شاید در حوصله شما عزیزان نباشد ناگزیر به برگزاری کلاس های بیشتر در یک ساعت آموزشی هستیم. بنابراین تراکم کلاس ها در یک ساعت آموزشی و تعداد زیاد اساتید و دانش آموزان آنلاین به طور همزمان سایت آموزشگاه را دچار مشکل کرده است.

((برای این کار پیشبینی هایی صورت گرفته بود ولی ظاهرا کافی نبوده است که در دو روز گذشته به ارتقای این امکانات پرداخته ایم.))

دوم اینکه در سال گذشته هر یک از دبیران از منزل و اینترنت شخصی خود وارد کلاس ها می شدند و در هر زنگ شاید یک یا دو دبیر از اینترنت مدرسه استفاده می کردند ولی بنا بر دستور وزارتی در سال تحصیلی جاری تمامی دبیران می بایست در داخل مدرسه حضور داشته باشند بنابر این تعداد 7 الی 9 دبیر بعلاوه ناظرین سایت حدودا 11 تا 12 نفر قصد استفاده از اینترنت مدرسه را خواهند داشت که این متاسفانه با امکانات فعلی ما در مدرسه امکان پذیر نخواهد بود. البته از روز چهارشنبه اقداماتی جهت تهیه اینترنت اختصاصی برای آموزشگاه نموده ایم ولی تا ساز و کار اداری ، نصب و راه اندازی آن صورت گیرد چند روزی فرصت می خواهد .

یک بار دیگر خدمت شما عرض می کنم که با تصویب شورای آموزشی آموزشگاه راهبرد آموزشی آموزشگاه بر روی آموزش های آفلاین (فیلم های تدوین شده از تدریس دبیران) تاکید دارد که از ابتدای مهر ماه در سامانه LMS آموزشگاه اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. در کلاس های آنلاین و حتی حضوری به رفع اشکال ، تکرار و تمرین و ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان پرداخته خواهد شد.

با توجه به تمهیدات صورت گرفته و البته نواقص موجود، امکان دارد فردا شنبه با مشکلاتی روبرو شویم که ناگزیر به تعطیلی برخی از کلاس ها شویم .که البته از همین طریق و به صورت آنی به شما اطلاع خواهیم داد، تا بار ترافیکی سایت و البته اینترنت مصرفی آموزشگاه را کاهش دهیم از این بابت پیشاپیش از حضور شما پوزش می خواهم.

سخن پایانی این است که با شرایط جدیدی که ما و شما با آن مواجه هستیم برای گذر موفق از این مجال نیاز به همکاری و مساعدت یکدیگر داریم. لذا ما را با صبر و شکیبایی خود همراهی کنید تا امکانات لازم جهت آموزش کارآمد دانش آموزان فراهم گردد.

با سپاس فراوان از همه شما دانش آموزان و اولیای ارجمند

محمد آزادی 28 شهریور 1399

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا