آزمون هاآموزشیاخبار
نوشته های مهم

پیش نویس برنامه آزمون های نوبت اول

با سلام

دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی می توانند نظر خود را نسبت به برنامه آزمون های نوبت اول در پایین همین نوشته به مدیر آموزشگاه انتقال دهند . بر آن هستیم تا از نظرات خوب شما در این خصوص کمال استفاده را بنماییم اما در این خصوص لطفا به نکات زیر توجه نمایید.

1- محدوده امتحانات در دو هفته اول دی ماه مقرر گردیده است

2- تعطیلی روزانه (بجز یک مورد مشخص شده ) مجاز نمی باشد و دانش آموزان همانند آزمون های هفتگی به مدرسه مراجعه نموده و پس از اتمام آزمون به منزل باز می گردد. کلاس های درس آنلاین و حضوری در این ایام تعطیل خواهد بود.

برنامه را در سایت مدرسه مشاهده کنید:

نمایش بیشتر

‫20 دیدگاه ها

  1. به نظر من زمان درس اجتماعی رو بیشتر کنید چون تعداد درسا زیاده مطالب یه سری درسا هم زیاده مثل مباحث تاریخ

  2. سلام وعرض ادب.برای دروس زبان انگلیسی وعربی فرصت جهت مطالعه نیست پیشنهادمیشود برای هریک ازاین ۲ درس یک روز مهلت داده شود با تشکر

  3. با عرض سلام و خسته نباشید. با توجه به حجم زیاد مطالب در درس مطالعات اجتماعی اگر بچه ها یک روز بیشتر برای مطالعه این درس فرصت داشته باشند بهتر است. البته نظر جنابعالی و همکاران گرامیتان برای بنده بسیار قابل احترام است.

    1. سلام مهرداد جان
      برنامه اصلی مطابق پایه هفتم و هشتم بود به درخواست دبیر محترم این جابجایی صورت گرفت ولی باز نظر شما را به ایشان انتقال می دهم

  4. باسلام و خداقوت خدمت جناب آقای آزادی مدیر محترم و نمونه استان تهران
    لطف بفرمایید برنامه آزمون را با چند روز تنفس از هفته دوم یا سوم دی ماه یعنی دهم دیماه به بعد برنامه ریزی گردد و فاصله بین روزهای امتحان مخصوصا دروس اصلی قرار بگیرد تا دانش آموزان فرصت کافی جهت مرور دروس داشته باشند .
    با تشکر فراوان

    1. سلام وقت بخیر اگر به تذکرهای داده شده در بالای برنامه دقت کنید دقیقا شما دست روی محدودیت های موجود گذاشته اید

      1. سلام خدمت دوستان و آقای آزادی ، خسته نباشید . من فکر میکنم که آزمون عربی وقت کمی بهش اختصاص داده شده و همچنین درس اجتماعس چون مطالب زیاد هست هرچند که ما باید بخوانیم ولی چون قبل آزمون اجتماعی ریاضی املا و عربی هست وقتی برای خواندن نداریم به نظر من وقت اجتماعی باید بالاتر بره. با تشکر از تمامی کادر مدرسه.

  5. با سلام خدمت شما عزیزان خسته نباشید
    اگر بشه برای درس عربی یک روز بیشتر فرصت داشته باشیم خیلی خوب می‌شود
    با تشکر از زحمات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا